Loopgroep 3 & 4

Trainer Groep 3: Ton Beekman

Trainer Groep 4: Jaap Kuipers

 

 

 

 

 

Datum Training GROEP 4
woensdag 7 nov Baantraining 5-8 x 1000 meter (laatste 150 meter zone hoger) P 200 meter
vrijdag 9 nov cross of vaartspel (op gevoel lopen) 6 – 9 km
zondag 11 nov Home Sweet Home: 11-10 9-8 7-6-5-4 3-2 Dus rustig heen en zelfde afstand steeds minuut sneller terug
week 46
woensdag 14 nov Twisketraining piramide-training 2 – 4 – 6 – 4 – 2 – 2 – 4 – 6 – 4 – 2 min P2
vrijdag 16 nov cross of vaartspel (op gevoel lopen) 7 – 9 km / Zevenheuvelen lopers 20 min zone 1 -2 loopje
zondag 18 nov AMSTERDAMSE BOS: rustige duurloop 12-14 km (met deels vaartspel)
week 47
woensdag 21 nov Twisketraining: 7-10 x 3 minuten elke minuut hoger tempo/ pauze 2 minuten
vrijdag 23 nov cross of vaartspel (op gevoel lopen) 7- 9 km
zondag 25 nov Duurloop 14-19 km (met 4-5×3 minuten uit het tempo)
week 48
woensdag 28 nov Baantraining: 2 x (4 -5 x 600m). Elke 150m tempowisseling
vrijdag 30 nov cross of vaartspel (op gevoel lopen) 6 – 9 km
zondag 2 dec Twiske molenloop
week 49
woensdag 5 dec Twiske training 6-8 x 6 min/ Pauze 3 min
vrijdag 7 dec cross of vaartspel (op gevoel lopen) 6 – 10 km
zondag 9 dec 10-12 km duurloop wisseltempo 1,2,3,1,3 ongeveer iedere 12 minuten wissel
week 50
woensdag 12 dec baantraining 4-6 x 1000 P 200 meter actief + 1 x 2000 marathon tempo/10 km tempo
vrijdag 14 dec cross of vaartspel (op gevoel lopen) 6 – 11 km
zondag 16 dec rustige duurloop 13-19 km (iedere 12 min 1 minuut iets harder)/ ACW Amelandweekend:10km of 21,1 km
week 51
woensdag 19 dec lichtjesloop met glühwein naafloop/ pyramide 1-3-5-3-1-1-3-5-3-1 pauze 2 min
vrijdag 21 dec cross of vaartspel (op gevoel lopen) 6 – 12 km
zondag 23 dec rustige duurloop 13-21 km (iedere 12 min 1 minuut iets harder)
week 52
woensdag 26 dec Tweede kerstdag / geen clubtraining/ Rustige duurloop 9-12km (iedere 12 min 1 minuut iets harder)
vrijdag 28 dec cross of vaartspel (op gevoel lopen) 6 – 13 km
zondag 30 dec Bakkumtraining ter voorbereiding op de halve van Egmond / vaartspel
week 1
woensdag 2 jan twiske training: 10 x 2 minuten (1 min zone 2/1 min zone 3)/ Pauze 2 min
vrijdag 4 jan cross of vaartspel (op gevoel lopen) 7 – 9 km
zondag 6 jan climaxloop 10-13 km(start zone 1 iedere 15-20 minuten zone hoger= 0,5 km/u sneller, laatste km zone 4) daarna nieuwjaarsreceptie
week 2
woensdag 9 jan Baantraining 3-4 x van (150 – 300 – 150 – 300) P150 meter SP 300 meter dribbel
vrijdag 11 jan cross of vaartspel (op gevoel lopen) 7 – 9 km